For Teachers

ЕТАПИ УРОКУ

Повідомлення теми, цілі й завдань уроку.
Тему кожного уроку вчитель повідомляє на початку заняття або роботи над новим матеріалом. При цьому важливо чітко її сформулювати, визначити завдання уроку й основні питання, які учні мають засвоїти.
Мотивування вчителем навчально-пізнавальної діяльності учнів має відбуватися протягом всього уроку. Воно спрямоване на формування і розвиток в учнів широких інтересів, потреб в різноманітних знаннях, чітких життєвих перспектив, професійної орієнтації та самовдосконалення. Мотиви — це внутрішні імпульси, які спонукають учня до активної навчально-пізнавальної діяльності.
 Актуалізувати опорні знання
– це значить відновити, оживити в пам’яті, витягнути, так би мовити, на передній план пам’яті саме ті раніше засвоєні учнями знання, котрі будуть потрібні для розуміння, осмислення і кращого запам’ятовування нового навчального матеріалу.
Процес актуалізації характеризується такими параметрами: швидкість актуалізації, обсяг актуалізованих знань, точність їхнього відтворення, характер актуалізації (словесна, наочна).
Логіка і послідовність нагадування мають відповідати логіці й послідовності засвоєння нового навчального матеріалу.
 Пояснення матеріалу.
Цей етап повинен відповідати таким вимогам: учитель має продумати своє місце в класі, щоб його було чути і видно всім учням; не ходити по кла­су; говорити голосно і чітко; темп розповіді має бути розміреним; мова доступною. При цьому важливо спиратися на попередній досвід учнів; виділяти істотне й головне в навчальному матеріалі; послідовно викладати тему; використовувати ілюстративний і демонстраційний матеріал.
 Сприймання, осмислення і засвоєння нового матеріалу.
Сприймання є першим етапом процесу засвоєння учнями нового матеріалу. Воно найбільш успішне, коли правильно поєднано виклад матеріалу, наочні посібники та самостійну роботу учнів. Осмислення знань — це заглиблення в суть явищ, процесів, які вивчаються. Воно передбачає насамперед розкриття внутрішніх закономірностей цих явиш. Основними прийомами такої роботи є аналіз і синтез, абстрагування і конкретизація, порівняння й узагальнення, моделювання, класифікація тощо.
 Формування навичок і вмінь.
Разом із засвоєнням навчального матеріалу учні засвоюють різноманітні навички та вміння, що формуються на основі знань. Основні компоненти формування навичок і вмінь: розбір і засвоєння правила, яке лежить в основі навички; подолання труднощів під час набуття навички; вдосконалення й автоматизація навички; закріплення досягнутого рівня навички та використання її на практиці. Основним методом формування навичок є вправи.
Підбиваючи підсумки уроку, вчитель коротко повідомляє цілі уроку і визначає, чи досягнуті вони, оцінює дисципліну як окремих учнів, так і всього класу.
 Домашнє завдання.

Методика передбачає чітку систему домашніх завдань; визначення і конкретизацію окремого домашнього завдання; визначення часу на ознайомлення з ним учнів; дохідливість домашнього завдання; інструктаж про його виконання


28 ВИДІВ УРОКУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

 1. Пояснення фонетичного матеріалу імитативним  методом і розвиток усного мовлення
2. Пояснення фонетичного матеріалу аналітико-імитативним методом і розвиток усного мовлення
3. Введення і закріплення лексики в мовних зразках
4. Пояснення лексики і навчання усного мовлення
5. Пояснення лексики і навчання читанню
6. Активізація лексики в усному мовленні
7. Введення  і  закріплення  граматики  в  мовних  зразках
8. Пояснення граматики і навчання усного мовлення
9. Пояснення граматики і навчання читанню
10. Активізація граматики в усному мовленні
11. Пояснення каліграфії і навчання письму
12. Пояснення орфографії і навчання письму
13. Пояснення правил читання і навчання читанню
14. Навчання діалогічної мови за допомогою мовних зразків
15. Навчання діалогічної мови шляхом обговорення
16. Навчання діалогічної мови шляхом драматизації
17. Навчання діалогічної мови за допомогою ситуацій
18. Навчання монологічної мови за допомогою мовних зразків
19. Навчання монологічної мови шляхом переказу
20. Навчання монологічної мови шляхом розповіді
21. Навчання монологічної мови за допомогою опису
22. Навчання аудуюванню монологічної мови
23. Навчання аудуюванню при діалогічній мові
24. Навчання синтетичному читанню в умовах усного попередження
25. Навчання вдумливому читанню з елементами аналізу
26. Навчання вдумливому синтетичному читанню В
27. Навчання ознайомлювальному синтетичному читанню
28. Навчання письмової мови



МЕТА УРОКУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Освітньовиховні завдання теми:
створити комфортні умови для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність.
1.         Дати учням поняття про ...............
2.         Сформувати навички ...............
3.         Удосконалювати вміння учнів ...............
4.         Перевірити рівень знань, умінь і навичок ...............
5.         Закріпити знання учнів про ...............
6.         Провести аналіз результатів ...............
7.         навчити учнів робити усне повідомлення за темою,
8.         розвивати у учнів вміння розуміти на слух діалогічне мовлення,
9.         активізувати вживання прийменників в мовленні,
10.      активізувати вживання аритклей в мовленні,
11.      активізувати вживання граматичних структур в мовленні,
12.      формувати навички правильной вимови звуків,
13.      удосконалювати навички каліграфії, орфографії та читання,
14.      навчити давати відповіді на запитання за змістом прочитаного тексту,
15.      удосконалювати навички аудіювання слів, словосполучень, та текстів,
16.      удосконалювати ритміко-інтонаційні навички в говорінні та при читанні,
17.      розвивати уміння описувати малюнки, явища, ситуації,
18.      розвивати фонетичний та інтонаційний слух, мовну здогадку,
19.      ознайомити учнів з лексикою уроку,
20.      розвиток техніки читання та перекладу,
21.      розвиток техніки говоріння…
   Розвиваюча мета:
1.         розвивати логічне мислення учнів через проведення таких операцій як аналіз, порівняння, систематизація,
2.         розвивати мовну і слухову пам’ять,
3.         підвищувати стилістичну культуру мовлення,
4.         розвивати зв’язне усне й писемне мовлення, творчу уяву,
5.         розвивати вміння і навички правильного користування,
6.         розвивати творчі здібності учнів,
7.         зацікавити учнів у вивченні іноземної мови,
8.         викликати в учнях позитивне ставлення до мови,
9.         вмотивувати необхідність і значущість володіння іноземною мовою як неповторним засобом міжкультурного сіпілкування,
10.      сформувати базові навички і вміння, необхідні для подалыпого розвитку комунікативної компетенції,
11.      виховувати комунікативні потреби у пізнанні інших країн і народів, - виховувати комунікативні потреби у пошуку друзів не тільки для спілкування, але й для розв'язання певних проблем власної життєдіяльності,
12.      виховувати зацікавленість життям людей в інших країнах,
13.      розвивати здібності учнів до комунікації,
14.      сприяти розвиткової мовної здогадки,
15.      розвивати в учнях комунікативну активність: навчати починати розмову, використовуючи ініціативну репліку, правильно і швидко реагувати на репліку співрозмовника та підтримувати бесіду,
 Виховна мета:
1.         виховувати в учнів національну свідомість, самосвідомість та ментальність, провідні риси громадянина своєї держави, любов до рідної країни, до української мови, до свого народу.
2.         виховувати в учнів любов до рідної природи, повагу до оточуючого середовища.
3.         виховувати в учнів самостійність, мислення, кмітливість.
4.         виховувати в учнів справедливість, доброзичливість, гуманність, повагу до людей.
5.         виховувати в учнів старанність, наполегливість, бажання творчо працювати.
6.         виховувати в учнів бережне ставлення один до одного, потребу в змоційній культурі,
7.         розвиток особистой активності учнів,
8.         прищеплювати вміння аналізувати, думати, висловлювати свою точку зору,
9.         розвивати вміння спілкування,
10.      виховувати культуру поведінки в різних місцях,
11.      розвиття почуття прекрасного,
12.      виховувати повагу до батьків та дорослих,
13.      виховувати почуття причетності до СВІТ0В0Ї історії та культури,
14.      виховання почуття поваги до пам'яток культури,
15.      виховувати культуру взаємовідносень у ситуації знайомства,
16.      ввиховувати вічливость у стосунках із людьми,
17.      розвивати у учнів вміння працювати в парах,
18.      виховувати повагу до працю,
19.      розвивати вміння ефективно працювати в групах…


Комментариев нет:

Отправить комментарий